Сайт учителя математики та інформатики

Коробко І.І.

Меню сайту
Пошук
Друзі сайту
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Мир развлечений
  • Лучшие сайты Рунета
  • Кулинарные рецепты
  • Вугледарський НВК
  • Вугледарська ЗОШ №2
  • Вугледарська ЗОШ №3
  • Сайт учителя Сороки Г.П.
  • Календар
    «  Жовтень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всего ответов: 1074
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:

    Урок № 23-24. Практична робота№7. Розробка моделі «Сутність-зв'язок». Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД

    Мета.

    Навчальна. Відпрацювати практичні навички роботи з об’єктами БД у середовищі СКБД.

    Розвиваюча. Розвивати логічне  алгоритмічне мислення.

    Виховна. Виховувати культуру оформлення таблиць БД.

    План

    1.    Актуалізація опорних знань.

    2.    Практична робота №7: «Робота з об'єктами БД у середовищі СКБД».

    3.    Відповіді на запитання

    Структура  уроку

    1.    Актуалізація опорних знань.

    v Як взаємопов'язані поняття БД та СКБД?

    v Яка з моделей баз даних є провідною?

    v Які основні завдання СКБД?

    v Які вимоги до сучасних СКБД?

    v Яке призначення моделей баз даних?

    2. Практична робота №7: "Робота з об’єктами БД у середовищі СКБД”.

    Завдання. Створити та заповнити таблиці БД "Планети сонячної системи”.

    Інструкція до практичної роботи

    1.    (1 бал) На робочому столі створіть папку для практичної роботи "11кл_Пр7_Прізвище_Ім’я”. Збережіть до неї БД "Планети сонячної системи”.

    2.      (2 бали) У БД створіть таблицю "Планети”, яка містить поля "Код планети” (ключове), "Планета”, "Атмосфера”, "Радіус”, "Маса”, "Кількість супутників”. Заповніть її даними з перших трьох рядків таблиці 1.

    Таблиця 1. Планети


    3.    (2 бали) У БД створіть таблицю "Супутники планет”, яка містить поля "Супутник”(ключове поле), "Планета”, "Ким відкритий”, "Коли відкритий”, "Діаметр, км”. Заповніть її даними з перших трьох рядків таблиці 2.

    Таблиця 2. Супутники планет


    4.    (2 бали) Додайте до таблиці "Планети” ще один стовпчик "Зображення планети” та вставте відповідні зображення з Інтернету.

    5.    (1 бал) Проведіть впорядкування даних поля "Планети” таблиці "Планети” в алфавітному порядку. Повернути зовнішній вигляд таблиці в початковий стан.

    6.    (2 бали) Здійсніть пошук даних у полі "Атмосфера” зазначенням "Розріджена” таблиці "Планети”.  У таблиці "Супутники планет” здійсніть пошук усіх супутників, що починаються на літеру Т.

    7.    (1бал) До таблиці "Супутники планет” створіть фільтр, який дозволить переглянути супутники Марсу. Видаліть фільтр.

    8.    (1 бал) Заповніть таблиці БД рештою даних. Збережіть БД.

    9. Відправте папку з роботою вчителю на перевірку за адресою:irjika@mail.ru

    Типові запитання до уроку.

    1. Що таке база даних? Де використовуються бази даних?

    2. Поясніть, що таке сутність.

    3. Назвіть типи зв'язків між сутностями предметної області.

    4. Поясніть, що таке модель даних. Для чого створюється модель даних?

    5. Назвіть найпоширеніші види моделей даних.

    6. Опишіть реляційну модель даних, вимоги до її структури даних, засоби опрацювання даних та обмеження цілісності.

    7. Що є основним об’єктом реляційної бази даних?

    8. До якого типу систем управління базами даних належить Access 2007?

    9. Які типи даних використовуються в Access 2007?

    10. Поясніть, у чому полягає відображення моделі «сутність-зв'язок» на базу даних. Наведіть приклади.

    11. Опишіть перелік операцій, що виконуються при відображенні моделі «сутність-зв'язок» на базу даних.

    12. Назвіть два основних способи створення таблиць бази даних.





    Copyright MyCorp © 2017
    Створити безкоштовний сайт на uCoz