Сайт учителя математики та інформатики

Коробко І.І.

Меню сайту
Пошук
Друзі сайту
  • Все для веб-мастера
  • Программы для всех
  • Мир развлечений
  • Лучшие сайты Рунета
  • Кулинарные рецепты
  • Вугледарський НВК
  • Вугледарська ЗОШ №2
  • Вугледарська ЗОШ №3
  • Сайт учителя Сороки Г.П.
  • Календар
    «  Жовтень 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031
    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всего ответов: 1074
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Форма входу
    Логін:
    Пароль:

    Урок 10. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням

    навчальна: продовжити вивчати  середовище  виконання алгоритму; навчити учнів записувати алгоритм з повторенням у вигляді послідовності команд   виконавця;

    виховна: виховувати пізнавальну зацікавленість до предмету, та привчати працювати творчо, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу;

    розвивальна:  розвивати пізнавальний інтерес, навики роботи з середовищем  виконання алгоритму; алгоритмічне мислення, пам'ять, уважність.


    Доброго дня!

     

    На сьогоднішньому уроці ми ознайомимось з новими можливостями програми Скретч, складатимемо програми для комп'ютерного виконавця. Пригадаємо з яких елементів складається програмне вікно та ще раз розглянемо базову структуру  повторення (цикл).

    Вправа на повторення:

    Презентація до уроку

    Повторення (цикл). Розрізняють два типи циклів — цикл-ПОКИ і цикл-ДО.

    У структурі цикл-ПОКИ для виконання операції повторення спочатку треба визначити, істинне чи хибне твердження. Якщо твердження істинне, то виконують команди і знову повертаються до визначення істинності твердження. Якщо твердження хибне, то виконання команд вважається закінченим. Отже, поки твердження істинне, потрібно повторювати виконання команд і повертатися до визначення істинності твердження.


    У структурі цикл-ДО спочатку виконуються команди, а потім визначається істинність твердження. Якщо твердження хибне, то знову виконуються команди  і визначається істинність твердження. Якщо твердження істинне, то виконання вказівки вважається закінченим. Отже, виконання команд і визначення істинності твердження повторюються до настання істинності.

    У структурі цикл-ПОКИ операція може не виконуватись жодного разу. У структурі цикл-ДО операція буде виконана принаймні один раз.

    Кожна з операцій, наприклад, операція перевірки істинності твердження, у свою чергу, може бути подана як сукупність більш простих операцій, об’єднаних у структури розглянутих типів.

    ·                 Давайте розглянемо приклад алгоритму наповнення діжки водою.


    ·                 Скласти алгоритм знаходження суми двох, семи, ста перших натуральних чисел.

    У мові програмування Скретч цикл можна реалізувати за допомогою чотирьох команд:


    Складемо скрипт для спрайта, 

    Що робить спрайт? Як його зупинити? Що можна змінити в даному скипті? Як працює скрипт?

    Розглянемо команду    -цикл з лічильником, використовується тоді, коли відомо, скільки разів слід виконати дії. Лічильник 

    рахує кількість повторень від 1 до вказаного числа..

    Використаємо команду Повторити …у програмі для побудови квадрата.


    За  допомогою  команди  Повторення можна  малювати  геометричні  фігури,  що  складаються  з однакових  елементів.

    Ознайомившись із основними командами, котрі потрібно вивчити на уроці, варто продемонструвати ще кілька додаткових – вони призначені здебільшого для зацікавлення та для учнів, котрі швидко справляться із завданням. 

    Тестування

    Тест: Алгоритми з повторенням

    Практична робота №3

    Створені проекти переслати за адресою: irjika@mail.ru


    Домашнє завдання
             Повторити матеріал, вивчений на уроці та §3.1(с.51-59) підручника. 








    Copyright MyCorp © 2017
    Створити безкоштовний сайт на uCoz